All About Me,

My photo
well known as myra :) I am 6teen y/o . currently stay ampg :) I don't care and mind about what they say , This is my lifee and whatever I do is so non of your bussiness ! The fuckin biatch idiot , don't make any stuff here ! this is my blog and consider as my diary , its up to me what i want to dooo , just shut up slutt ! <3

Friday, July 2, 2010

tentang aku dan kamu

hati aku kosong , kosong . takde isi untk spe2 , tp bape ary neyh aku dah start syg kt dye . ak happy n aku ingt nak serious relationship dngn dye , tp ble dye ckp *we just be friends okey? aku tak boleh na ckp ape coz hati aku dh mcm ta bole na accept . but , aku still bole control perasaan aku tyme uh . thanx to god coz aku ta bpe nk syg dye sgt . mybe aku mmg ta bole hidop dngn laky , just friends . sbb uh aku tkot nk bercintaaaa neyh . skit sgt aty aku , tp aku just bole pasrah je la .
btw , i swear i never fallin love again ! i hate you boys , ;(

hurting girl,
*myraaaaaaaaaa

No comments: